Sündmused

November 2024


E
T
K
N
R
L
P
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Lapse emotsionaalse maailma mõistmine ja probleemne käitumine

  • 19.11.2024

    Toimumisaeg

  • 10:00

    Toimumisaeg

  • Omavalitsusmaja, Sirge 2, Tallinn, Eesti

    Toimumiskoht



 

 

Avaliku Halduse Arengukeskus OÜ koostöös Harjumaa Alushariduse Juhtide Ühenduse ja Harjumaa Omavalitsuste Liiduga viib 2024/2025 õppeaastal läbi Harjumaa alusharidusasutuste õpetajate ning juhtide täiendusõpet. Programm on rahastatud Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt ning on osalejatele tasuta.

See koolituskava on hoolikalt koostatud, tuginedes juhtide ja õpetajate seas läbi viidud põhjalikule koolitusvajaduse uuringule. Kavandamise käigus on arvestatud osalejate tagasisidet ja ettepanekuid, et tagada koolituse asjakohasus ja praktiline väärtus. Lasteasutused on näidanud ise üles initsiatiivi, osaledes aktiivselt nii koolitusvajaduste kaardistamisel kui ka programmi arendamisel. See initsiatiiv on olnud võtmetähtsusega, et luua koolitus, mis vastab täpselt haridusasutuste ja töötajate praegustele vajadustele ning toetab nende professionaalset arengut.

Sügispoolaastal on kavas üheksa koolitust, millest mitmed on viiakse läbi ka kohtadel, nt Aruheina Lasteaias, Laagri Lasteaias, Muuga Lasteaias. Koolitusele registreerimine on lõppenud.

Koolituse eesmärk: juhtida tähelepanu võimalustele, kuidas toetada koolieelse väikelapse emotsionaalset arengut ja anda juhiseid probleemsete olukordade lahendamiseks.

Ajakava

09.45 – 10.00 Saabumiskohv
10.00 – 11.30 Koolitus
11.30 –  11.45 Kohvipaus
11.45 –  13.15 Koolitus
13.15 –  13.45 Lõuna
13.45 – 15.15 Koolitus

Koolituse sisu: 

Koolituse keskpunktiks on lapse emotsionaalse maailma mõistmine ja probleemne käitumine. Vaatleme, mis on erinevad tunded, mis nendega kaasneb ning kuidas neid väljendatakse. Selgitame emotsiooni ja käitumise seost ning põhjuseid. Vaatleme lapse elus olevate inimeste võimalusi lapse emotsionaalse arengu toetamisel. Koolituse käigus on fookuses ka lapse probleemne käitumine ja lahendused probleemsetele olukordadele – selle tagamaad, võimalikud lahendused, võrgustik ja selle koostöö, juhtumisanalüüsid.

Koolitaja: Ivica Mägi